söndag . kanske bara därför att

Dom säger det är söndag idag, jag tror dom. För jag har bestämt vart ledig hela dagen. Eller definiera ledig. Tänkte unna mig en sovmorgon. Men jag gick tydligen inte med på det, vaknade tidigt ialllafall. Har inte sovit bra alls inatt, drömt massa konstigt om människor jag borde glömma bort och Natta i en svart brudklänning, hm. Tog en långdusch efter frukosten, segade i sängen fram till lunch, åt massa pommes. Sen har jag redigerat London-bilder, blir ett bildinlägg imorgon.

Skypade med min älskade suster och visade henne stugan, insåg att det inte är bra teckning för internätet i andra änden av stugan. Var mysigt att prata med henne igen, var ju ett tag sen sist. Sen åt jag middag med familjen, det var första gången under mina nästan tre veckor här som alla faktiskt satt ner och åt samtidigt, komiskt. Mycket god mat var det iallafall. Sen hamnade vi framför tvn, Vänner, Glee, Strictly come Dancing och The X-factor.

Imorgon får jag sällskap i stugan igen, spännande. Hoppas på att brevet mamma skickade kommer fram imorgon eller på tisdag med, åh vad brev är mysigt och underskattat.



Det är så mycket man kan göra och borde och vill, men mitt i allt så ska man räcka till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0