söndag . it's a shame baby

Första advent, så jag tänder ett ikea-ljus och äter en apelsin, kan det bli mer första adventigt? Tror jag toppar det hela med ett äpple istället för chokladen, har hört att man sover bättre om man skippar choklad precis innan man ska sova.

Idag har det inte hänt alls mycket, att Wagner åkte ut från X-factor var ungefär det största som hände. Skönt med lugna dagar, har tillbringat den lediga dagen inomhus eftersom det är så kallt utomhus. Vaknade alldeles för tidigt, åt lite frukost och tog en dusch. Sen ägnade jag mig åt datorn och min bok tills klockan var fem ungefär, då gick jag in i huset och åt middag med Rebecca. Lekte med Gini mellan maten och Strictly/X-factor. Var fullt hus framför tvn, tyvärr sjöng Justin Bieber på X-factor och Laura och hennes två vänner är lite smått galna i pojken. Men vi överlevde och kvällen tog slut.

Igår hade jag planer på att se när dom sjöng hela låtarna på X-factor men jag hamnade på Skype med Pernilla i en två timmar eller så istället. Jag saknar dig så jag går sönder kvinna! Linus cam fick henne dock att se ut som Samara i The Ring, extremt skoj när man är trött. Fick också vantarna som mamma har stickat med posten igår, älskar det här med post på lördagar. Tack mamma.<3

Igår hade jag helst velat vara hemma och varit med på Olivers dop, men men man kan inte få allt. Har fått bilder idag iallafall, fy vad han är söt, man vill ju bara pussa på honom. Det ska jag bannemej göra när jag kommer hem (om 25 dagar för att vara exakt). Nu ska jag sova och när jag vaknar är det bara 24 dagar tills jag är hemma, borde nästan köpa mig en chokladkalender och börja den 30e, hm ska sova på saken.



Chocolate is the answer and I don't give a damn about what the question is. :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Han var ruskigt snäll hela tiden också :) Och det var fint utanför kapellet med snön och så. (Och farmor gillade inte att vara med på kort =) Däremot gillade hon att hålla i Oliver :) Men vem gör inte det.)

2010-11-28 @ 23:49:58
Postat av: pilleguden

jag saknar dej med så jag oxå går i kras! linus undrade hur vi kunde prata i sträck så länge, pojken har mycke att lära! ;D

2010-11-30 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0