måndag . but all that i can see

Visste inte vilken tid jag skulle börja idag (måndag är ledig dag egentligen) så gick in med Pernilla kvart i sju. Men tydligen började jag visst vid åtta. Utnyttjade min extra timme till att göra frukost och maila mamma. Sen ut i stallet och jobba; mockning, släppa ut/ta in hästar, tvätta hästhovar, sätta hästar i skrittmaskinen och sen rida. Först red jag ut med Sue och Nickie, red Minty. Det gick helt okej, gjorde inget avancerat direkt. Sen red jag Johnny i padocken, gick mycket bättre den här gången med balans och övergångar.

Efter lunchen plockade jag ihop dressyrstaketet som dom använde på tävlingen. Borstade även gigantiska George inför hans klippning imorgon och tog in massa hästar. Har vart jättevarmt idag, känns ju lite fel att rida i t-shirt i november. Avslutade jobbdagen med att hämta Eleanor och Gini i skolan/vid bussen, Lindsey var med men jag körde. Är fortfarande förvånad över hur pass bra det faktiskt går med körningen. Dock tycker jag inte alls om kvalitén på vägarna, eller fartdårarna som befinner sig på dom.

Kvällen avslutade med middag och en dusch, nu ska jag sova. Ska upp innan fyra imorgon för att skjutsa Pernilla till Oxford, om vi nu hittar vill säga. Har fått en karta, A418 och sen över A40 och sen är vi framme, typ.



Cause you are always on my mind. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0