måndag . in a world made of steel

Ledig idag med. Sov ända till halv tio. Gjorde lite mumsiga varma mackor till frukost och slängde in lite tvätt i maskinen. Hade planerat att åka och handla lite men det gick inte, bilen är sönder. Rebecca kom inte hela vägen hem när hon hade lämnat Gini i morse, bilen trasade sönder sig på vägen. Men det var inte hennes fel och det hände ju inget allvarligare än att vi är utan bil ett tag. I brist på möjlighet att ta mig härifrån gosade jag ner mig i sängen med en film, snö är bäst på film, och sallad och popcorn.

När det började närma sig middagstid gick jag in i huset. Tydligen hade Eleanors skolbuss också lagt av idag. Vi åt köttfärspaj och sen eldade jag lite i en av kakelugnarna, min nya hobby. Gick en promenad innan jag gick in också, motionera mera. Glodde lite tv innan jag tog en dusch och nu ska jag sova, mer spännande än så blir det inte.




Somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0