måndag . Cash Cash Cash

Har varit extremt produktiv på min lediga dag (eller också ville jag bara använda ordet produktiv, vem vet). Gick upp runt nio och fixade frukost; mackor (med salami, gurka och sardiner), müsliyoughurt och apelsinjuice. En nyttig start på dagen åtminstone. Sen både diskade och dammsugade jag här i stugan. Hamnade framför tvn en stund innan jag for till Thame en sväng. Körde runt runt och försökte lokalisera mig, tror jag hittar lite bättre än innan iallafall. Köpte lite sallad och choklad när jag ändå var i närheten av en affär.

När jag kom hem igen ( nej jag körde inte vilse) så gjorde jag mig lite kycklingsallad och kröp ner under täcket framför tvn. Sen ikväll gjorde jag Rebecca sällskap inne i huset när hon lagade mat och så, Eastenders såg vi med. Mags är hos sin mamma till imorgon så det var bara jag, Rebecca, Eleanor och Gini där ett tag. Nu ska jag försöka sova, börjar halv sju imorgon (galet förvirrande när dom säger sex och halv och så måste man tänka om det till halv sju alldeles själv).

Och Denise, jag älskar att du är som du är. Fortsätt med det så gifter vi oss på Bahams en dag, för vårt eget bästa. Jag saknar dig!<3

Sometimes it's easy to forget where you're going. Sometimes it's harder to leave. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0