lördag . snowman

Det har bannemej snöat här idag, flera millimeter, som försvann efter några timmar. Började min morgon med att mocka boxar (efter den tragiska upptäckten av snö utanför fönstret). Sen tvättade  jag skoluniformer och bäddade sängar. Gick en sväng med hundarna med innan jag åkte och hämtade Gini på Stage Coach i Aylesbury. Åt lite lunch med Gini och Moyna. Sen kom Tesco (tre gånger, kul kille det där) och sen blev det en tripp till till Aylesbury för att hämta Millie vid tåget.

När vi kom hem så åkte vi igen, efter att vi plockat in alla varor och så. Vi hamnade i Long Crendon, dom hade rea på hästgrejor på ett ställe där. Jag köpte ingenting, vi fick godis och Rebecca släckte ner halva lokalen. Sen åkte vi hem igen och jag gick på en liten walk med Gini och hennes ponny Rusty runt på gården. Sen gjorde vi lite mat och åt och så, fullt hus (Laura har två vänner här och Eleanor har en vän och då blir det många om man är fyra plus två redan innan).

Nu skulle jag ha kollat X-factor men det fick jag inte, jag skulle tydligen skypa med Linus, eller Pernilla då men ändå. Funderar på popcorn eller kex, hm.


Ungefär precis såhär mycket snö har vi haft, alldeles lagom.


Hugo var söt och brydde sig inte alls om äckelsnön.


It doesn't matter where you are, it's who you are that matter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0