lördag . grus i ögonen

Tänker beskriva den här dagen med ett ord, trött. Började med det vanliga, bädda sängar, tvätta och så. Åkte och hämtade Gini i Aylesbury på hennes Stage Coach med Chico, hur jag ska hitta dit själv är ett senare problem. Gjorde lunch åt mig, Gini och deras mormor. Gick en sväng med hundarna med Gini också, vi gick runt på ett av fälten med terrängbanan och letade små hinder, hund-hoppvänliga. Sen bakade vi kakor till Ginis Brownie-thing på tisdag. Gjorde nån fin bordsdekoration till dess med.

Kvällen toppades med Strictly come dancing och nu X-factor, sen sova. Fastän klockan bara är tjugo över nio, på en lördag. Galet. Imorgon är jag ledig, ska åka och handla lite mat tror jag. Vuxet och fint. God natt.


Vattengraven på terrängbanan.


I'm a believer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0