lördag . everywhere I'm looking now

Lördag den 20e november, tydligen. Tror inte jag har varit i fas med almanackan sen i juni faktiskt. Sen Norrköping ungefär, då trodde jag på farbror almanacka, nu är jag bara förvirrad. Har förövrigt kvar solbrännan sen Norrköping med, galet.

Började min jobbdag med skoluniformstvätt. Sen skjutsade jag Gini till Stage Coach, hämtade henne där med. Sen gjorde vi iordning Rusty inför Ginis rally, fy vad ponnyn är söt! När dom hade åkt tog jag en långlunch i det stora tomma huset,halva familjen var på rallyt och andra halvan på rävjakt. När dom kom tillbaka hjälpte jag till lite med hästarna, är lite smått kär i nykomlingen. Sen gick vi in och fixade mat, tävttade lite till, åt mat och hamnade framför tvn. Någonstans mitt i allt detdär hann Rupert med att tugga sönder två toapappersrullar, på något sätt lyckades han även få dom fulla med blod, konstiga hund.

Nu ikväll bänkade vi oss framför X-factor under varsit täcke. Beatles-tema var det. Igår köpte jag strumpor, idag är jag kär i dom. Är också halvt förälskad i mina nya skor. För att materiell kärlek är så mycket enklare.



En dag var jag i Aylesbury, när jag körde hem så såg jag ungefär ingenting.


Lycka är en ananas. :)

Kommentarer
Postat av: Michael

hej kul att det går bra :)

2010-11-21 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0