fredag . remember remember the fifth of november

Det regnar. Mycket. Stå utomhus och kolla fyrverkerier och eld i ösregn är inte skoj. (Össnö däremot är ett skoj ord mamma.) Bonfire night idag som sagt, dom eldade upp en snubbe och vi åt godis. Och alla, och då menar jag verkligen alla många människorna som var där, hade wellies (och ja jag vet att det heter gummistövlar men wellies låter ju så mycket gulligare).

Började dagen vid åtta med det vanliga, städa upp lite, tvätt och doggiewalk. Sen har jag tvättat hästar, fläckfria och skinande blev dom, precis som alla sadlar och träns jag har putsat. Hade långlunch idag med, film och dusch. Höll på att somna, inte klokt vad trött jag är hela tiden. Måste börja dricka kaffe igen, men Nescafe är ju inte underbart.

Har kört fram och tillbaka till Ginis skola två gånger idag. Först skulle hon hämtas i skolan och sen skulle vi tillbaka och se på fyrverkerierna och elden. Fy vad blött. Knäppt hur lätt det är att hitta på ditvägen med, hemvägen däremot är inte lika kul. Såg Eastenders när vi kom hem. Nu slutet av filmen och sen sova.



Så jag plockar en maskros och två eller tre! <3 :)

Kommentarer
Postat av: maskrosens barn pam

saknar dej sjukt mycke ska du veta, du har missat ett och annat här hemma.. vi måste pratas vid när du e inne samtidigt som mej, mkt snart hoppas ja! :O älskar dej andersson <3

2010-11-08 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0