fredag . men vad gör väl det?

En fånig sång om söta känslor.

Vet inte om jag tror på att det är fredag, men jag får sova till sju imorgon och då måste det vara lördag då och alltså fredag idag. Det har regnat idag, hela långa dagen. Började dagen med frukost, heja mig. Sen skjutsade jag Gini till skolan och åkte hem och bäddade sängar. Fint med såna här dagar när bara två barn har sovit i huset. Ägnade resten av min förmiddag till att rensa Ginis kläder, borde ha räknat antalet plagg, är dock osäker på om jag kan räkna så långt. Ett barn med tre äldre systrar och ofattiga föräldrar resulterar onekligen i stort garderobsinnehåll. Fick iallafall rensa bort en hel del och reda upp röran.

Hann tvätta häst med Rebecca (han är himlans fin den där Prince) och gå en sväng med hundarna innan det var dags för break. Åt lunch, mailade mamma och kollade på fånig kärlekskomedi. Sen skolhämtning igen i ösregnet. Hämtade först upp Gini och sen åkte vi till Haddenham för att hämta Eleanor, där satt vi i en halvtimme och lekte hänga gubbe. Väl hemma hade Rebecca börjat med middagen, tack. Så vi fixade färdigt den och åt. Mags och Simon kom hem nu ikväll också.



Kände att en bild på kaksmet (och ja det bruna är choklad inte russin eller något annat oaptitligt)får avsluta dagen. Har hört att det inte är bra med för mycket kakor. Funderar på att sluta äta så onyttigt. Eller åtminstone funderar jag på att fundera på saken.


In the end it's all up to you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0