tisdag . en önskan

Har ägnat min lediga dag åt skolarbete, heja. Därmed återstår det inte alls mycket på min obefintliga "att-göra-lista". Det är oet i ordet som gör att! Ett tecken prov imorgon, nej två föresten, sen är den kursen klar. Betygssamtal på idrotten på måndag sen är den slut. Historian är också klar förutom betygssamtal. Det går framåt.

Eftersom vi bor i Sverige är det liksom lag på att prata väder och därmed också att klaga på detta när det inte är som man vill; för varm/kallt/regnigt/soligt/molnigt/snöigt osv. Kan man klaga på att det är för blandat? Istället för femton dagar blandväder (solsken-ösregn-solsken-ösregn-hagel-solsken-åska-regn-solksken) kan man väl få en av varje. När jag blir stor ska jag bli vädergud!

Apropå väder så slutade den uteblivna ridturen igår med en fika och bastubygge/bastuprovning. Helt okej avslut på en måndag (och på ett blogginlägg).

trollunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0