söndag . akta lilla lisa

Pernilla förlorade bowlingen igår. Jag slog henne med tre poäng i sista omgången men det hör inte hit. Basse vann, ingen som blev förvånad över det inte. Dom gav mig alldeles för mycket mat men är det buffe så är det. Vi fick också lära oss vart åbro-vägen tar vägen i en volvo. Sen utklassade jag dom i kortspel innan dagen somnade.

Idag vart stormen över så vi utnyttjade det och red en mysig sväng i skogen med en galen ponny och en snäll. Och eftersom hemkatalogen inte går att öppna är det inte mitt fel att jag inte är klar med historian så det får bli en hockematch istället.

Med foton på väggarna och ett leende på läpparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0