fredag . solsken, vackert väder...

Eftersom alla klagar på det fina stormvädret tänker jag plaska i vattenpölarna och leka Carola i vinden. Åtminstone i mina drömmar, för i verkligheten vill jag inte alls vara Carola.

Sitter i skolan. På en fredag. Fast jag har slutat. Och jag har en anledning. Vädret. Och Pernilla. Hon städar. Långsamt.
Iallafall (efter missbrukningen av punkter) så ska vi äta pizza. Och leta presenter om vi hinner, för alla fyller ju år samtidigt. Och efter det ska vi alldeles bestämt kolla trav och känna oss viktiga, för vi känner faktiskt Calvin (okej Pernilla gör och jag känner bara hans moster). Så vi ska heja och hoppas på att den enda som är mer favorittippad än han inte vinner.

Imorgon är det också bestämt skoj, det blir bowling med Elin, Basse och Pernilla. Basse kommer vinna för han är bra, har Elin sagt. Och vi andra, vi kommer bara förlora. Hahaha.


HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0