torsdag . kafferep och andra rep

 Hade kafferep med Larsson och hennes mor igår. Vi åt muffins och bullar och kollade fina matprogram. Och sen sov vi, för jag tröttade visst ut henne. Och mamma blev extremt glad när jag gick. Min humor var på för låg nivå för allmänheten hela kväll. Och basket utan klubbor, vem kom på nåt så dumt?

Har hämtat studentmössan idag med, nu är slutet nära. Och det är försjutton helt perfekt. Och lov om två veckor, som någon har planerat åt mig, tur att vi har provåkt så vi hittar. I söndags åkte vi nämligen hela vägen till Sundsvall, och lite till. Tänk vad mycket man hinner på en helt vanlig söndag, haha. 

Fish and chips it is, hej :)

Kommentarer
Postat av: C

KOm hiiit <3

2010-03-18 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0