tisdag . en favorit på det!

Har vart ledig idag, hela långa dagen. Och det fina är att från och med nu är alla tisdagar lediga dagar, från och med nu min favorit dag med andra ord. Blir en helg på fyra dagar nästa vecka, ännu bättre! '

Har spenderat min lediga dag med att göra bra saker. Började dagen med att skämma bort ponnyn med en ny grimma, nya skor och lite ny mat och så (för pappas pengar, tack). Blev med andra ord en sväng till lantmännen och stallet och lite pappatime på förmiddagen. Mötte Elin vid bussen, dagens goda gärning och fint med promenad. Sen bakade vi minsann kakor, med sylt och cornflakes och så. Är definitivt pepp på födelsedag om sisådär 29 timmar ungefär. 19 är ingen ålder för en domkyrka, men sen är jag ju ingen domkyrka heller.

Nu ska jag bestämt ta tag i mitt liv och söka jobb, sen hus, dusch och sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0