onsdag . hejaheja!

Har skickat jobbansökan med extremt utförligt personligt brev och cv. Med andra ord förtjänade jag kladdkakan jag nyss tjockade i mig. Dagen har varit extremt blåsig och kall som tusan, sitter man inne och kollar ut (och ignorerar snön) så ser det ut som rena sommarvärmen, men icke!
Pratade manus på rörligbilden, men jag är inte ett dugg pepp på såpa alls, borde antagligen valt något annat program egentligen. Eller kanske inte men hur som helst behöver jag inte fundera på det nu eftersom jag garanterat inte kommer att byta nu istället för att ta studenten. Och bara man vill tillräckligt mycket så kan man göra vad man vill sen iallafall.

Har insett att tiden går ruskigt fort. Det känns som jag fyllde 18 igår och imorgon, eller ah om mindre än tre timmar, är det dags för nästa födelsedag, hjälp? Får ingen frukost på sängen (mamma skyllde på att hon inte kan fixa mackorna som jag vill ha dom ändå, och det kan nog stämma) men paket skulle jag bestämt få. Och tacos  till middag efter veckans längsta skoldag, som mamma tyckte det var helt okej att skolka från, haha.

Ska nog skicka in en ansökan till innan det är dags för sängen, eller först en apelsin.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0