onsdag . det är rätt fast fel

Ibland rullar bilen fortare än hjulen och då är det bannemej extremt svårt att styra. Fick hem ett fint litet kuvert (ja jag fick post för en gångs skull) och bara för att alla klagar på sj så tänker jag säga att dom är bra. Åtminstone är dom dom enda som kan få fram posten lite fort. Så nästa vecka bär det av på äventyr för påsklovet ska man tillbringa norröver.

Råka hamna för nära elvispen med tummen är något alla gör varje dag, right? Det kan ju inte finnas något bättre sätt att kapa naglarna på bredden (eller vad man säger), så alla borde stoppa fingrarna i elvispen någon gång ibland sådär iallafall. Eller också kan vi instifta ett pris i klumpighet/klantighet och ge guldet till mig direkt, för det måste ju vara höjden av klantighet (om man inte räknar med när slog mig på en chokladbit, eller när jag gick in i det ena eller andra fönstret/dörren/bänken/bordet/stolen, eller när jag stukade handleden genom att lyfta upp en väska osv osv).

Iallafall borde man vinna 214 miljoner på lotto och behålla bilen man redan äger och öppna ett kafé för döva.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0