onsdag . alla jagar alla

Mitt knä är sönder, det sitter inte ihop, känns det som. Det är P Larssons fel, eller åtminstone hennes hästs fel (hennes fula hästs fel). Eller åtminstone tänker jag skylla på honom för nån ska man ju skylla på.

Har firat födelsedag en hel massa gånger, slår nästan den gången jag fyllde fyra och hade sjutton kalas, typ. Firade på födelsedagen med paket-på-sängen, god middag och presenter till mig själv. På fredagen vart de kak-och-tårt-kalas och köksbordet blev minsann extremt litet och jag fick filmen jag önskade mig, tack! På lördagen slog vi två flugor i en smäll och firade föllsedag jag och min fina vän, blev bio och en glass mitt i natten, kör man volvo så gör man, eh. Och inte nog med det så ska jag bestämt på födelsedagsbio imorgon med, finemang det här med födelsedagar!

Och förövrigt så har våren kommit, det har jag bestämt, för jag har putsat fönster och plockat fram solen. Och köpt tyg med mamma, blått och fint. Så nu ska jag fiffla sommar en stund till och skriva klart de där brevet, money money härja.

ful häst!


fin häst!


:)

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: klart jag kom ihåg din födelsedag och dej, jag var ju på kurs och kom ihåg att det var din fördelsedag precis den dagen ;) <3

2010-03-11 @ 15:20:30
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0