fredag . då slår vi ner dom!

Ska säga att jag tokgillar ungen som åt på samma ställe som vi igår. Han va störtskön, satt och skrek medans vännen hans i samma ålder (en ålder där man skriker och inte talar) sitter helt tyst och äter det han ska. Sen var det extremt skoj när orsaken till varför ungen skrek kom fram, tydligen hade ungens mor lyckats ta på hans turkosa mjukisoverall med fel ben i fel byxben. När mamman kommer på detta skrattar hon extremt mycket och utbrister "Det här säger vi inget om till pappa va?" Som att ungen skulle vara kapabel till att säga det, eller komma ihåg det när han väl lärt sig prata.

Iallafall så var vi på bio igår, Alice i underlandet, och så himmelans dålig var den inte. Inte för att jag hade så höga krav men ändå. Måste säga att den var bättre än Snabba Cash. Och imorgon har plutten lovat mig en kaka och filmer hela natten lång, funfun! Rejält mycket mer skoj än två timmar religion, jesus är inte min grej och Larsson ska gifta sig på ett lastbilsflak med en stad, för det har jag bestämt!
Och för att inte göra henne besviken så pluggade jag inte alls på teckensaken igår, blev en snabbgenomgång av en fjärdedel av de som skulle va med på bussen in i morse. Men det gick finemang iaf. Och koloniseringen av Afrika är klar med, kanon gick det också, inga frågor måste vara positivt.

:)

Kommentarer
Postat av: Larsson

Alla borde gifta sej me städer på lastbilsflak.. Kmr bli såå vackert xD

2010-04-02 @ 12:50:54
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0