tisdag . on a highway to somewhere else

Norrköping var bra, varmt och solbränt men bra. Carro och Gáski var mycket bra, Grattis igen!<3 Benen/armarna/ryggen/magen/nacken/näsan/pannan har antagit en något mörkare nyans än tidigare, en aning mer röd med inslag av brun istället för den vanliga kycklinggula färgen. Spännande.

Efter en spännande hemresa från norröver, som innehöll en mellanlandning i oskarshamn istället för ett "hej huset nu åker jag förbi och tillbaka", sov jag om en stock (om nu såna kan sova) hursomhelst så sov jag tills jag vaknade. Vaknade av fin musik, mumlade fram ett "hej... ja...ja..JA!" och hade fått ett jobb. Så idag har jag jobbat min första dag, helt okej men jag kommer vara vilse en bra stund framöver.

Det kom en kattunge emellan hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0