torsdag . would you tell me the time

och ja alla rubriker är extremt plagierade från extremt fina texter!

Positiviteten från igår har ännu inte försvunnit och mamma har köpt ny youghurt till mig, en bra dag helt enkelt. Annars har den här veckan mest vart seg, så igår tog jag tag i mitt liv och åkte hem tidigare. Bakade en kladdig kaka, åt upp den och tog bilen till stallet (och nej jag fastnade inte i en enda snödriva). När ponnyn va inne från hagen skrattade jag åt honom (han har tjärat ner sig och det är hysteriskt roligt, men man måste veta varför han hade fläckar i fejjan och säga meningen på rätt sätt för det är inte alls skoj om man bara läser som det står).

fika :)

Kommentarer
Postat av: Erik

I vem är hästen kär? =)

2010-02-19 @ 19:58:19
URL: http://feneur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0