torsdag . tjing för att låtsas va hel

och rubriken betyder mer än du tror.

Dom säger att det inte är bra att tillbringa för mycket tid framför datorn, och vi ska sitta här fyra veckor. Antagligen är det inte alls bra, eller ergonomiskt eller ens nödvändigt. Men så är det och nu är det bara två veckor och idag och imorgon kvar.

Har faktiskt gjort en massa som jag ska idag men det går inte speciellt mycket åt rätt håll. Tankarna hamnar på helt fel ställe, det kanske inte är så jobbigt för dig men för mig betyder det något helt annat, fan. Precis som att jag inte alls tänker på små oskyldiga barn när jag hör den där låten, snarare lite större extremt skyldiga barn.

Apropå något helt annat (apropå är ett fint ord förövrigt) så drivade jag puttes bil igår. Inte den svarta lilla utan den stoora blå med automat. Trivdes extremt bra faktiskt, högt över vägen och stor och skräckinjagande. Eller något men det bästa är att benet mitt gillade bilen också. Och det gillas starkt. Med andra ord kanske jag inte amputerar skiten, maha!

:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men visst är jag bra ;) Haha ett steg närmare till körkortet ;D

2010-02-06 @ 11:31:38
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0