torsdag . på knock out

Har lovat mig själv att göra en hel massa idag, this far quite good. Dock bestämde jag att jag skulle försöka bli klar med foldern idag med men det får väl gå som det går. Jag har somsagt ingen bra relation till evk. Men framsidan och baksidan är någorlunda klara så snart så. Är stolt över mig själv som har hunnit en hel massa idag faktiskt, upp i tid (någorlunda iaf) till stallet (och min ponny är finast så är det bara!), hann duscha, äta kladdis/kaffe/juice/macka (nyttig frukost) och massa innan bussen gick.

Har insett att det inte gör något alls om där skämtet blir verklighet. För människan är fin och fina människor är bra! Fast chansen att det blir så är likamed under minus.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0