söndag . each day's a gift

Måste säga att veckan som snart är slut vart ett kapitel för sig. Iofs är väl alla veckor/dagar/nätter/år alldeles olika men denna veckan har vart fullt upp. Eller ah inte i skolan då men efteråt. Sen att det är massa mer som borde hunnits med det är sånt man får ta. Idag var liksom pricken över iet när Anna dök upp, heja heja! Och ja en hel massa negativa saker har också inträffat men det är positiviteten man ska fokusera på, ett steg i rätt riktning.

Har också kommit på vad jag egentligen önskar mig i födelsedagspresent. Men det kommer jag inte få så jag önskar mig en film istället, mindre komplicerat och antagligen billigare i längden. Men man kan ju alltid drömma om en bättre verklighet med fred på jorden och ett fint paket med mycket noga utvalt innehåll.

21.21 det måste vara ett tecken (tolkat hur ni vill) så tack och bock och nattnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vet du vad jag kom på??? Denna gången ljög jag inte när jag sa att jag stod utanför xD <3

2010-02-09 @ 21:10:50
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0