måndag . hajen tog min stööövel

Har gjort mer idag än på hela förra veckan, vilket iofs inte säger så mycket eftersom jag bara gick två dagar förra veckan. Ska iallafall inte filma något onödigt utan göra om en folder som faktiskt ska användas (chansen finns åtminstone). Och jag slipper springa runt i äckelsnön, slipper se den tom eftersom jag sitter långtlångt bort från fönstret.
Jag vet att man inte ska tro på horoskop, eller läsa dom när man borde göra något annat, men alla jag har läst om den närmaste tiden har varit så läskigt positiva. Så det är väl dags att ta tag i mitt liv, kärleken skulle komma som ett brev på posten och pengarna bara rulla in. Någon gång borde ju dom där raderna stämma, nu är det dags. Eller åtminstone kan man ju leva på hoppet och det är alltid bättre än något i stil med "Du kommer bli överkörd av tåget imorgon."

Åker hem om 20 min med Larsson, och dagen är överlevd (så långt). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0