fredag . we're gonna make it happen

Sitter och skriver om mitt cv, ett steg närmare sommarjobb (vi tar det ett steg i taget).
Idag är en bra dag, smilet håller i sig, praktiken är slut (och jag fick ett svar där det stod att dom gillade mitt fem-minuters-verk haha), min ponny är finast i världen (och han gick som värsta världsmästaren idag, typ) och så är det sportlov med. Iochförsig förstörde Julia mitt happyfejs-humör en aning när vi bestämt fick åka buss till skolan istället för turkbilen men jag överlevde och unnade mig en kaka och en prissänkt godis eller två.

Har sagt hejdå till Larsson idag med och tro det eller ej men jag kommer sakna dig. Vem ska nu fylla mina dagar med INGLA-LA-LA-LA på repeat blandat med allsång till maskros-låten och skumma skämt.  Och eftersom hon är borta så har jag en häst till att rida hela veckan, likamed mycket motion och hatkärlek oss emellan. Annars ska lovet mest bestå av pengatjänande och stretching (amputationen är nära nu).
Och justja på onsdag står det klippning på schemat så då åker det av en hel massa cm blont och slitet krull, på tiden det ja.

Mer jobbsökande nu hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0