fredag . med blommor i håret

Det går framåt, är typ klar med foldern, fixade en massa extra jobb med den igår men nu är den någorlunda klar. Måste göra som alla andra och klaga, men jag tycker att jag har rätt att klaga när lärarna tvingar oss att va i skolan 8-16 och sen är dom inte kvar när vi ska ta närvaro. Galet irriterande! Men nu är det bara en vecka kvar, finally.

Va i stallet igår och hann med att rida en stund med Elin och fy sjutton va fin han va flera långa stunder, kommer bli svårt att säga hejdå (igen) när det blir dags. Men vi kommer åtminstone få en vår (om det nu någonsin blir vår) och troligtvis en sommar med och man får va nöjd med det man får.

Kan ju också passa på att klaga på den som har bestämt att balen ska vara den 6 juni. Det förstörde mina planer rätt rejält. Men då kan dom inte bli sura på att man tar ledigt, right? Får väl ta och samtala med min fina om hur det blir men hoppas på en tågresa iallafall.

:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ska du den 6:e juni? :)

2010-02-12 @ 18:23:00
URL: http://soderomkalmar.blogspot.com
Postat av: C

Eller så åker du bil med mina päron. Vi åker hem på lördagen så du hinner hem till balen om du fortfarande vill upp hit

2010-04-08 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0