torsdag . you're every line

För att väga upp chipsen igårkväll har jag laddat mitt nattduksbord med ett äpple, en morot och en mugg mineralvatten. Egentligen är det mycket godare med frukt och grönt än chips, varför kan jag inte inse det alla dagar?

Min torsdag började i en varm säng i ett stort hus. Väckte Millie och Gini genom att brutalt tända lampan. Sen slängde jag ut hundarna och så åkte vi och lämnade Millie vid tåget, i tid och allt. Sen hem och fixa frukost till Gini, slapp skjutsa henne till skolan idag eftersom hon åker med deras granne på torsdagar. Fixade sovrum, disk och plockade undan lite innan jag gick en lång promenad med hundarna, eller ja inte jättelång men 45 minuter åtminstone. Trodde för en sekund att det var pappas bil jag såg på vägen sen insåg jag att det var en extremt korkad tanke, men jag saknar dig pappa.

Hann med lite tvätt och annat smått innan min långrast. Ägnade, klokt nog, min rast till att äta lunch. Tvättade lite kläder och skypade med Erik också, jag saknar er. Sen gick jag in i huset och fick en hemgjord karta av Millie, plockade ur tvätten ur tvättmaskinen och så följde jag kartan till Thame Church där jag hämtade Gini. Åkte hem och fixade mat till tre barn, mig och Mags. Dom kom hem under eftermiddagen.

Efter maten klädde dom granarna, alla två (den i våran stuga är oklädd än så länge). Fick sån där mysig julkänsla när jag såg granen, nu vill jag ha julafton.








Sometimes, you just know. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill med ha julafton! KOOOOOM!

2010-12-10 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0