torsdag . we all do

"You're not feeling very well are you?" Och då hade jag inte ens öppnat munnen.

Mådde inte alls bra när jag vaknade idag. Egentligen började det nog igårkväll, jag slutade liksom inte frysa fastän jag hade tjockt täcke, element på högsta läget och massa kläder på mig. Känslan när man fryser i hårbotten är ju bara för härlig. Feberyrade av och till under natten, eller jag tror inte jag hade feber men yrade gjorde jag. Hela jag kände mer för att stanna i sängen i morse, men icke.

Fast när Mags skulle säga vad jag skulle göra under dagen så förekom orden "så lite som möjligt" extremt ofta. Fint när ens chef ber en att sätta sig i soffan under en filt med en varm dricka, på arbetstid. Lite vettigt gjorde jag dock; sorterade kläder med Laura, slog in paket, eldade och lite sånt. Känns iallafall lite bättre nu än vad det gjorde på morgonen.

Ska försöka sova nu, så jag orkar med julklappsinköp imorgon, annars är jag lite körd på den fronten. Får hålla tummarna för att jag kommer iväg någonstans och att alla julklappar hoppar upp i fejset på mig. Och just det, om en vecka är jag hemma, galet.

This year, to save me from tears, I'll give it to someone special. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0