tisdag . pull the trigger

Härligt med sovmorgon, speciellt när man hör sin sambo gå upp ca två timmar tidigare än man själv behöver. Min förkylning är däremot inte härlig, sämre än igår men förhoppningsvis värre än imorgon. Efter frukosten gick jag in i huset och umgicks med Gini, som också är lite lagom sjuk. Vi letade kläder till henne i en evighet, sen tog det en evighet till för henne att få dom på sig, nästan. Resten av förmiddagen sysselsatte vi oss med att plocka undan alla varor som Tesco hade med sig.

Efter våran extremt avancerade lunch så klädde vi våran svarta gran i stugan, spelade biljard (Gini vann eftersom jag fuskade åt henne, åh vilken snäll människa jag är ibland), matade hönorna med mögliga grönsaker och slog in paket (varför ger man inte sina barn endast fyrkantiga platta saker i julklapp för?). Sen bakade vi gröna kakor, dom var knäppa men goda. Kollade massa Vänner med Eleanor när vi hämtat henne med, lagom intelligenskrävande.

Fixade lite nudelmiddag till Gini och Eleanor innan jag slutade för dagen. Fick med mig lite medicin in med, fint med folk som vill att jag ska bli frisk. Efter slutet tog jag och Rebecca en tripp till Sainsbury i Thame för lite handling. Med min manflue som anledning (och ja egentligen är det nog lite värre än en manflue, jag hostar ju och kan knappt prata vissa stunder) köpte jag massa onyttigt. Men, cola är bra mot förkylning (och nej jag tycker inte det är gott nu heller) och glass är bra mot halsont. Köpte även bananer, ett åttapack, men det var tio bananer i såg jag sen, spännande.

Ska försöka sova tidigt ikväll, sömn är också bra mot sjukdomar har jag fått berättat för mig.



Take my hand and kiss me, no thoughts bout tomorrow. :)

Kommentarer
Postat av: Mr Emma

Vilka party-kakor! GIEF PLZ?



Och jag saknar dig. JÄVLA SMURF. OSV. VILL DU HÅNGLA OM JAG KLÄR UT MIG TILL EN STEN?

2010-12-14 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0