söndag . we could be heroes

Idag har jag gjort inget vettigt alls nästan. Har bokstavligt talat haft en ledig dag. Sov länge, drömde knasigt hela morgonen. Ägnade dagen åt att fräscha upp mig själv lite, det var aningen välbehövligt och känslan av nyrakade ben är inte att leka med. Var duktig och diskade våran disk med. Dock sparar jag dammsugandet till imorgon.

Har pratat med finaste Carro idag, vill bara att du ska veta att jag älskar dig!<3 Fick se söta små barn med, dom ville inte riktigt som Carro ville, men söta var dom ändå. Ikväll har vi sett X-factor finalen. Trevligt när alla tre är bra, dock hade jag nog hellre sett någon av Rebecca eller One Direction som vinnare istället för Matt, men han var bra han med. Har också äntligen lyckats se The Notebook, ja alla har rätt i att den är bra, däremot ser jag inte riktigt hur jag skulle kunna vara lik Rachel McAdams som folk också säger.

Försöker förstå att jag är hemma om elva dagar, helt galet. Tiden går så fort så jag blir rädd ibland. Men åh vad skönt det ska bli att komma hem.

Somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på? :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Och jag älskar dig <3

2010-12-13 @ 07:50:48
URL: http://carrosandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0