onsdag . oh stop it

Spenderade min dag med hästarna, lagom förkyld och så ja. Började med att släppa ut hästar, sätta hästar på skrittmaskinen, mocka boxar och sånt spännande. Lyckades få igång blåsmaskinen (typ som en lövblås vi blåser golvet med), vi tycker inte riktigt om varandra (jag är inte så bra på blowjobs haha, skyller dom dåliga skämten på min förkylning). Hann med ett coffeebreak mitt i mockningen med, eller ja medecinbreak.

Red ut med Sue en sväng med, jag red Woodie och hon George. Jag tror faktiskt att jag tycker om hästen, han är lagom knäpp. Sen tvättade vi hästar och sadlar. Hela jag var full med hästschampoo och vatten när jag väl va klar med den tredje hästen. Mockade lite till innan jag slutade vid fyra.

Duschade varmt och mysigt innan vi åkte till Thame och åt julmiddag med alla Hopes, Nikki, hennes pojkvän och Chico. Inget fel alls på varken kalkon, chokladkaka eller vin.

Some day you'll find someone that falls in love with you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0