måndag . when you're in the world

Idag; en lite mer produktiv ledig dag. Startade upp med frukost, inte så pjåkigt alltså. Sen dammsugade jag mitt rum extremt grundligt och tvättade lite kläder. Orkade till och med fila mina söndriga naglar, galet. När klockan var lunchtid åkte jag och Rebecca till Aylesbury, hittade en julklapp (skärpning på den fronten inom en snar framtid kanske). Köpte lunch på Subway med, galet gott.

Kvällen har jag tillbringat på Skype med min kära familj, eller ja delar av den åtminstone. Tänka sig jag föredrar vårat 6-8 plusgrader mot deras minus och massa snö. Global uppvärmning my ass. Jag var en person kunde säga att där jag bor har vi inte snö mer än nån vecka då och nån vecka då, nån dm kanske (för det äs så dom flesta av mitt livs vintrar sett ut), men nu ska det tydligen vara en halvmeter snö i flera månader, vad är detta?

Inatt ska jag drömma om julklappar, precis vad alla vill ha och vart jag kan hitta det. Eller också kanske jag ska drömma om något annat fint. I vilket fall lär jag drömma något. Sovmorgon imorgon med, börjar klockan tio istället för kvart i sju, fint. Får visserligen ingen sex-timmars-rast men jag klarar mig nog.

I forgot to remember to forget you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0