måndag . nothing but curiousity

Startade veckan med en sovmorgon, vaknade vid sju och halvsov några timmar till. Det är så skönt när man är ledig och höra andra gå upp och ut i kylan och veta att man själv kan fortsätta sova. Gjorde lite frukost, tog en dusch och så åkte vi till Aylesbury en sväng. Vi handlade på Sainsbury, Bounty och mineralvatten och ingenting mer (mamma sa att det var okej att dränka problem i choklad så jag tar henne på orden).

Sen såg jag en halv film innan jag följde med Rebecca på skolrunda. Åt lite mat när vi kom hem också, även om Rebeccas mat inte föll alla barn i smaken så var det mycket gott. Ägnade resten av kvällen åt tvn. Nu ska jag försöka sova i stora huset (i "the present room"). Förra gången jag sov här var det hemskt kallt. Nu har jag både element (sånt där litet löst man ställer på golvet och pluggar in i väggen) och värmedyna i halva sängen (åh vad värmedynor är underskattat, helmys ju). Tidig morgon imorgon, god natt.

Some dat we'll actually make a change. :)

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

"The present room"? Är det antingen ett rum där de brukar gömma julklappar etc eller ett väldigt närvarande rum? (Det skulle förstås kunna vara en förkortning av typ "the presidential suite", men eftersom UK inte har någon president så tror jag mer på närvaron. Plus förstås att kyla inte är så lyxigt. I och för sig mer din närvaro än rummets, men i alla fall, man vet ju aldrig =) )

2010-12-07 @ 00:39:15
Postat av: Ida

Hur mår du idag? :)

2010-12-07 @ 01:01:36
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0