fredag . like one two three

Sov som en gnu till halv elva i morse, efter lite trubbel med att somna igår. Dock hade mitt huvud fördragit några timmar till i sängen. Men man kan ju inte sova bort en helt ledig dag. Förövrigt min första lediga fredag sen jag flyttade hit, apropå onödig fakta. Åt lite frukost, med betoning på lite, och pratade lite med fina Caroline.

Sen blev jag lite deprimerad. När jag fixade frukost var det fint väder och uppehåll. Ett tag senare var det snö överallt. Inte okej. Men eftersom idag var min näst sista lediga dag innan jag åker hem var jag tvungen att ta mig i kragen och byta kläder. Diskade lite fint innan jag åkte till Aylesbury en sväng. Köpte en del julklappar faktiskt, en jättesöt till Oliver bland annat. Dom andra klapparna var mest tråkiga, men folket önskade sig tråkiga saker så inte mitt fel. Min klapp jag hittade till mamma, en sån där som faktiskt hoppade upp i fejset på mig, är däremot en kul klapp. Iallafall hade jag velat ha den om jag va hon.

När jag kom hem åt jag två rostade mackor, och nej jag åt inget alls på alla timmar mellan frukosten och fem. Jag är nog sjuk på riktigt eftersom jag inte klarar av att äta hela tiden, men det är ju bra, då kan jag göra plats åt julmaten. (Kan fortfarande inte fatta att jag är hemma om sex dagar.) Sen skjutsade jag Rebecca till tåget eftersom  hon ska till London över helgen, därav min lediga fredag istället för söndag.

Ikväll ska jag antagligen barnvakta ett tag, dock bara två barn, lagom och bra.




I know I'm not perfect, but who is. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0