lördag . it's blowing in the wind

Skulle ägna förmiddagen åt att städa. Men någon ville annorlunda och trasade sönder dammsugaren, eller ja den måste tömmas och det var inte rätt dag för det. Så trycker i mig lite extra halstabletter och planerar resten av dagen istället. Man kan inte vara sjuk två dagar i sträck det går bara inte. Tänker därför trotsa bacillerna och åka till jobbet ändå. Och eftersom Pernilla bjöd på pepparkakor igår så är jag snäll och åker till kalmar i natten med. Det är nog sant som dom säger, man blir snäll av pepparkakor?.

Ibland önskar jag att jag vore söt.
Ibland önskar jag att jag vore en sten.
Ibland önskar jag ingenting och tar dagen som den kommer.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0