torsdag . med tomten i en sandstorm

Egentligen borde man flytta till en öde ö och bo där alldeles för sig själv? Det där med ödet är en lögn, öde är något påhittat ungefär som alla hjärtans dag, helt fail. Det är nog så att allt är uppgjort från början, uppgjort för att allt ska gå åt pipan.
Nej humöret är inte på topp men det finns anledningar, en hel drös faktiskt. För allt blir fel och dumt på samma gång, mitt fel ditt fel det spelar ingen roll det är fel vilket fall. Men som alla andra gånger det blir fel så kommer det antagligen lösa sig (eller iallafall lugna ner sig) så småningom.

Fast skolan har varit helt okej positiv idag (för att byta ämne och flytta tankarna till enmindre plågsam plats). Hade första teckenspråk lektionen och det var helt okej även att mina fördommar om folk som jobbar inom vården blev helt och hållet sanning. Sen var vi duktiga och ansökte om mera plugg (ska det göras ska det göras ordentligt), hann  med att revidera våran idéskiss till projektarbetet. Sen gick Julia hem i regnet och jag hade rörlig bild.

För övrigt saknar jag Caroline, hon är solklart världens bästa! Det finns ingen som du och jag är välldans glad att du finns det ska gudarna (och alla andra) veta. <3<3


hej:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar DIG<3<3

2009-09-09 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0