tisdag . life as we know it

Tisdag och ännu en helt meningslös skoldag. Först snackade naturtanten massa maskar i en timme, sen läste vi 1800-tal på svenskan och sen slutade dagen. MEN eftersom vi hade bokat ett möte med Leif om projektarbetet så tog vi en lunch och väntade till ett. Men nej han dök aldrig upp så va hade suttit där alldeles i onödan. Med andra ord kunde jag ha åkt hem vid tolv istället för två, usch!

Hemma vid tre, hann baka en kladdig kaka till middagen, tummenupp på det! Borde egentligen åka till hästen men det är så himmelens långt och blåsigt just idag. Så det får faktiskt bli en annan dag, taggar ordentligt tills dom flyttar hit. Då ska det bli fettsugning, eller iallafall ska det bli hårdträning för både mig och ponnyn.

Annars är jag mest pepp på att ta studenten, är så äckligt trött på skiten nu. Miljöombyte ja tack!


Städning nu, hej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv. Haha de va det va ;) Men nu såg jag ju va duktig du var så nu behöver jag ju inte komentera mer då ;D

ily! <3

2009-09-22 @ 21:46:42
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0