tisdag . en saga med stulna ord

Snart dax för en promenix med Elin, en promenix som är försenad med sisådär 3 månader ungefär. Verkar som att det blir av nu iallafall. Det ser jag fram emot. Julia ska tuffa förbi med kortet också, minne som en guldfisk.

Annars har den här dagen varit rätt nödvändig, en lektion av två möjliga (naturkunskap) sen möte med leif, såg hans mail när jag kom hem, skoj! Det betyder att vi kan börja med projektet och han tyckte det var bra, heja! Sen lunch, vegetariskt, och efter det en sväng till gustafssons. Det går framåt med teorin åtminstone, som sagt jag måste få ta det i min takt, right?

Igår var en motionerad dag så egentligen borde man ligga och sova hela dagen idag. Ängö på idrottten och usch det var inte bra. Sen massa ofrivillig stadsvandring innan bussen gick. Cyklade till hästarna med flickvännen min, red en sväng på överskottsenergiladdad ponny och sen puttade vi fyrhjulingen plus vattentanken en massa meter. Bettan var söt och bjöd på kladdkaka och jag var hemma klockan tio igen.

Eftersom jag borde plugga (och nog tänker fundera på att göra det också) så blir det inte mer här. Ikväll är det House, tummenupp på det!

hej :)

Kommentarer
Postat av: Suster:)

Den blev inte som vi tänkt oss men Fy vad jag saknat dig! <3 Ingen suster utan surris! <3

2009-09-30 @ 19:18:47
Postat av: annamaria

Jag älskar dig suster<3

2009-10-04 @ 21:33:46
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0