onsdag . och imorgon är det ingen som minns denna dag?

Eller iallafall så har jag ingen större lust att minnas denna dag, den är bara meningslös och allmänt knäpp. Det enda vettiga som har hänt är att jag har dammsugat hela huset och mamma gör en kaka (som är till imorgon, hm).
Och eftersom det verkligen inte är min dag idag, eler vafan den är inte slut än men negativa jag har bestämt att det inte kommer bli bättre senare heller. Därför tänker jag strunta i att skriva mer om idag och filosofera om något annat istället.

Som igår, det var en bra dag. Skolfoto, omtaget eftersom klt är fail, men tack Emma. Det tog hela nk-lektionen. Sen svenska som bestod av läsning, 1800-talet hej. Sen springa (läs gå väldigt fort) till körskolan och öva parkering, en hel vetenskap detdära. Bussen hem för att överleva dagen. Mat, massa mat. Pillan störde mitt i maten så pappa och jag (jag!) drivade till ålem för att sko hästarna. Det tog ett tag, hann med en promenad innan dom kom. Men det gick bra, har man bara en sko så har man, tack!

Efter den nya skon skulle vi rida, men smart som jag är så låg hjälmen hemma (inga risktagare här inte). Så det blev lite longering och annat tjoffs. Men fy bubblan vad fin han var mitt hjärta, överladdad till tusen men söt som få. Igår var en fin dag i mitt och ponnys liv, det var en fin början, en ny början.<3
Hann med en sväng till stallet  på kvällen med, och nej jag förstår inte hur någon kan göra så, tårarna kommer bara man ser på henne, det är hemskt att se hur ont hon har, let's pray for a miracle?


kväller :)


Kommentarer
Postat av: a

2009-09-17 @ 12:30:14
Postat av: Anna

Haha du är för gooo du :D <3

2009-09-17 @ 12:30:57
URL: http://daammtussen.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Du med vännen ;D<3<3

2009-09-18 @ 13:16:26
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0