måndag . vart är vi påväg?

Helgen var helt okej nästan hela tiden, mycket tid med Pernilla och det är aldrig fel. För mycket tankar och strunt men det kanske möjligtvis löser sig någon gång?
Efter tårtan i fredags catchade jag en buss (nej jag köpte paket till mamma först) till Ålem med min gigantiska väska. Vann över Emmelie i bowling men baseboll är inte min grej. Blev en aning sent eftersom en viss Pernilla kom på att hon skulle duscha mitt i natten. Vaknade hemskt tidigt och hann med den enda bussen till världens ände (läs öland). Var framme efter många timmar, satte upp tältet, ja vi tältade fastän sommaren är slut. Sen jobba Pernilla med pizzabagare och andra bagare. Hann med att se två hela fotbollsmatcher plus en massa annat under tiden.

Somnade i vårat kära tält och vaknade på samma ställe, riva tält. Mer jobb för barnet och sen bilade vi hem med Micke. Det är sjukt att Ica kan vara öppet TVÅ timmar på en söndag? I Kalmar blev det en burgare innan bussen kom, jättenyttigt med massa pizza och pommes på samma gång. Kom hem till Pernilla, tillsammans med all packning, typ vid åtta-tiden. En onyttig tur till ica, mysfilm på tv och sen dusch innan det blev sova.

Vaknade i den stoora sängen idag med, Bussen vid nio och pluggade teori nån timme, sen skolan och luncha med Juliet. Det var ingen höjdare nej. Sen var vi ambitiösa och kollade om besked, det var ett solklart JA DET FÅR NI! Så nu kommer jag gå ut trean med 2600 poäng, tummenupp på det! Annars går allt mest åt helvete.

Fika nu, sen bila till Pillan med far kanske.
Hallonpaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0