måndag . forever young?

Varför ångra det som varit istället för att inte göra om det? Man hör så många som ångrar en massa, men egentligen så borde man inte ångra. Egentligen borde man bara lära sig av sina misstag (fina ord detdära). Inte bokstavligt talat, för man akn lära sig av andras misstag med och av sånt som inte ens är misstag.

Kom på mig själv med att sitta och ångra en massa, fine livet hade kanske blivit bättre. Men tänk så mycket bra saker man hade missat. Om vi aldrig hade flyttat (och ja det har jag ångrat ett stort antal gånger även om jag inte kunde påverka det) så hade jag visserligen sluppit en massa dumt. MEN alla underbara människor och händelser som inte var fel hade jag ju missat också.
(Och ja jag tänker för mycket.)


En annan sak som är intressant är varför folk tror att dom vet så mycket. Fördomar hit och grupptryck dit. Någon som aldrig ens sagt hej till en annan person kan ju inte veta något viktigt om denna. Och alla uppfattar situationer olika så man akn inte lita helt på vad någon berättar om en annan person, det är faktiskt vetenskapligt bevisat att det är så. Egentligen borde man inte tycka något alls?


Middag och tv nu, hej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men lilla gumman, kan du inte stava till "kan"? ;) haha ne skojar bara med dig :)<3

2009-09-21 @ 16:36:49
URL: http://daammtussen.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ne men menar du det? Fan det börjar bli skrämmande! <3

2009-09-21 @ 16:42:27
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0