lördag . höst

Sitter hos Michael och väntar på film, eller ja egentligen är det honom jag väntar på men när han kommer tillbaka blir det film, tummenupp på det! Var på mitt livs första skördefest igår, eller ja vi gick en sväng i city, maha. Var massa folk, äckligt folk och annat folk. Jag saknade Caroline, ett annat liv en annan verklighet?

Idag har det varit kalas, massa tårta och presenter till farmor (Michaels farmor). Imorgon är det söndag, åka hem-dag med andra ord. Är inte allt för pepp på det egentligen. Mest pepp på att sova resten av året ungefär. Måste fixa fakta om tråkig 1800-tals författare, läsa klart boken, se historisk film, läsa om medeltiden och plugga teori. Sova känns fortfarande mest lockande.

Ska nog flytta hästarna någon gång nästa vecka med, det är positivt.Mindre pengar tyvärr men närmare och mer ordning på allt. Blir nog bio nästa helg också, också positivt (jag försöker tänka positivt åtminstone).

Men nu kommer han hit, äntligen. 10 månader i onsdags med, Jag älskar dig mest av allt!<3


natti :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Du skrev de inlägget när Michael va nere o fixade popcorn lr vad han gjorde va? Han stod o snackade med oss i typ 10 minuter innan han gick hahahaha xD (Kände för o kommentera någon :D)

2009-09-27 @ 11:00:48
Postat av: Anna-Maria

Ja precis så var det haha :)

2009-09-29 @ 17:32:06
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0