måndag . hooked on a feeling

Har haft samma låt på huvudet sen igår morse, då en viss person skickade en ful film, hm. Annars stör jag mig mest på mitt dåliga internet, det liksom failar anslutningen hela tiden. Tur att det finns en reparera-knapp som funkar ibland åtminstone.

På något sätt så blir måndagar alltid den dag som det blir mest motionerande på, kan bero på idrotten men vafan jag har cyklat till stallet massa och fixat hästar och vatten och boxar och allt, pluspoäng. Det betyder att jag kan sova resten av veckan, typ.

Egentligen borde jag skriva något mer, typ något viktigt kanske, eller näe man ska inte stressa. Bättre att ta en dusch och se glad ut, sen sova och vakna senare imorgon än idag, eller något. Jag börjar låta som min syster, förutom att hon har en vettig anledning till att låta trög, och ja jag älskar dig din fis!<3

natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0