måndag . det kunde faktiskt varit mycket bättre

Klockan är snart sex, Pernilla skulle va i Mönsterås vid sex, det tror jag inte på. Men hon är söt och bra så det går nog ändå. Efter mycket funderande blir det nog hästen en sväng ikväll med, han behöver motion tjockisen. Och han är nog det mest positiva just nu, även när han inte gör som han ska. För det mesta är faktiskt fel nu, antagligen är det väl mitt fel också. Speciellt att det är så kallt och äckligt.

Idrotten började vid tolv, eller tjugo över tolv närmare bestämt. Därför var det alldeles naturligt med sovmorgon till minst halv tio åtminstone. Men nej jag vaknar tjugo över sju av att min underbara syster står och skriker utanför dörren. Antar att hon inte va på bra humör, det är hon nog inte när hon kommer hem heller med tanke på alla bussar hon missade, hm.

Kollar mobiler med, för nu är den gamla verkligen nära döden. Kanske har bestämt mig för vilken det blir till och med. Imorgon är det dags för körlektion igen (nej det går inte fort) och förhoppningsvis går det bättre nu, förutsättningarna är bättre åtminstone. Fast förutsättningarna till att jag ska komma på nåt mer positivt just nu är inte lika bra så jag tänker inte ens försöka.

halv sju hej :)

Kommentarer
Postat av: Agneta

på måndagar brukar det mesta kunna vara bättre ;) men vart håller du hus nu jag har inte sett dej på 100 år :O

2009-10-13 @ 20:54:16
Postat av: Anna-Maria

Ja måndagar är inte så värst bra alls. Jag håller hus i mitt hus, haha. Näe men det blri mest Kalmar eller Ölandet :)

2009-10-21 @ 21:49:28
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men hur ofta är jag i tid överhuvudtaget? x) Räkna med 20 min senare än jag sagt så blir det nog bra haha. Tkr du ska börja läsa min blogg igen.. Emmeliten har skällt tillräckligt på mej nu tycker jag hehe.

2009-10-26 @ 20:20:26
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0