torsdag . på att igen

Sitter i skolan, eller ah på ugglan, och skriver på min analys som skulle vart inlämnad för alldeles för länge sen. Men nu är den iallafall ganska halvklar, tummenupp på det! Har haft namnuppgiftsredovisning, kändes inte alltför allvarligt. Och eftersom jag faktiskt var på lektionen slapp jag lämna in pappret, som nog såg ut precis som alla andras. Missade dom två första lektionerna, eller den första och typ halva andra. Med andra ord missade jag tecken igen, och historiaredovisningen för typ tredje gången. Fast jag anser att jag försov mig av en vettig anledning åtminstone. Kan man göra det?

Annars är detta ingen bra vecka! Allt går fel och ingen vet någonting. Håller alla tummar jag har för Annas skull. Själv tänkte jag börja med att försöka överleva dagen, laddar upp med en Larsson om en stund. Sen håller jag nog andan i 40 minuter och resten av kvällen får bli som den blir. 

 
1337 för Basses skull och hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du ska prata med mig om vad det är som händer? Jag fattar ingenting, gumman! finns här för dig iaf! <33

( + i kanten att du vet var café dream ligger nu ju ;) )

2009-11-26 @ 16:48:40
URL: http://daammtussen.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha men som jag sa förut så är det inte mitt fel ;)

<33

2009-11-26 @ 18:28:05
URL: http://daammtussen.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag saknar dig så jävla mycket :'( allt är så jobbigt nu. Usch jag vill inte att Fjóla ska vara borta :( Våran flolaanabola :'(

2009-11-27 @ 08:19:08
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0