torsdag . och så blev det med den saken

Vill du ha lite svininfluensa? Nej! Varsågod! Om det ändå va så enkelt, är sviningt sjuk även om det inte är svininfluensan själv som sjukat ner mig. Borde ha sovit hela dagen eftersom jag vart vaken hela natten, men det är svårt att göra rätt när allt är fel.
För den här hösten har helt klart varit den värsta i hela mitt liv, och eftersom vi bor i Sverige tar ju aldrig hösten slut heller. Det är nog första gången jag faktiskt har längtat efter vintern lite smått. Borde skriva historiafårgor, men dom är så konstiga och det är alltid massa jag borde som jag inte gör. Tror bestämt att det är nåt fel på hjärnan med.

Ett svinigt hej till Larsson :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0