tisdag . ibland vill man bara hoppa framför tåget en vanlig tisdag

Och egentligen så är det bara rubriken som säger något om hur jag egentligen mår.

Jag börjar bli sjuk, det är nog Michaels fel, eller Basses kanske, fast mest mitt eget tror jag. Brukar vara så att det mesta är mitt fel, speciellt när jag är på dåligt humör. Egentligen sitter jag och väntar på att Larsson ska komma hem, som vanligt. Eller mest för att jag är snäll och för att jag inte orkar skriva mitt svenskatal. Imorgon blir det iallafall sovmorgon till elva eller så, kanoners! Tolv-bussen och sen utvecklingssamtal och teoritime innan jag drivar hem bilen med familjen.
Dagens positivitet blir förhoppningsvis  en viss skitlarsson med skithumor och House ikväll.

hejs :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag märkte de för jag fick då aldrig ett sms ;) Men du? Är det okey om KP kanske hänger med? Hon skulle fråga fredde om han ville gå med henne på bion, men om han inte ville så kanske hon kunde gå med oss? Älskar dej , vännen! <3333

2009-11-11 @ 21:11:31
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0