tisdag . ett steg närmare botten

Det går åt fel håll nu, borde det inte vända någon gång? Jag som är så positiv och glad, eh. Funderar på att lära mig att stava till ordet motivation, eller åtminstone lära mig vad det innebär. Eller möjligen ta mitt pick och pack och flytta till Nya Zealand, där finns det inga äckliga ormar har jag hört.

Nu ska jag kolla byrålådan en gång till, motivationen kan ju faktiskt ha gömt sig där bland allt damm, inte min idé. Kreativiteten kommer någonannanstans ifrån.

natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du har inte glömt det, jag har gjort ett nytt ;D men kan skicka det på bdb eller något :P haha <33 Men du ska få det (:

2009-11-26 @ 13:36:38
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0