onsdag . som inget har hänt men ändå helt förändrat

Mobilen är still sönder, eller jag har inte lämnat in den så det vore ett mirakel om den hade varit hel. Bestämde att det får bli på fredag eftersom Larsson och jag ska leka då. Dagen har bestått av svenska nationella i fem timmar, riktigt så lång tid tog det inte men nästan. Känns som att dena delen gick bättre än talet iallafall. Efter skrivkrampen blev det bussen hem tidigt. Åt lite och sen cyklade jag till hästen i stormen. Han var busig men faktiskt mkt duktigare än förra gången, tummenupp på det!

Är grymt sugen på kladdkaka så därför tänkte jag skriva klart min filmredovisning till imorgon. Kommer inte ihåg så mycket av filmen som jag kanske borde, men det finns ju Wikipedia. Varför får man inte lära sig nåt om Henrik VIII och alla hans döda fruar i skolan istället för typ gudar och osannt mojs?

heej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0